מה אתם צריכים לדעת על מודעות חיפוש באפל ואיך הן עוזרות להגן על המותג שלכם
מותגים רבים, בעיקר כאלו שמדורגים באופן אורגני בחנויות אפל במקום הראשון, לא מאמינים ששווה להם להשקיע במודעות חיפוש אפל (Apple
דף הבית » בלוג
מותגים רבים, בעיקר כאלו שמדורגים באופן אורגני בחנויות אפל במקום הראשון, לא מאמינים ששווה להם להשקיע במודעות חיפוש אפל (Apple
מסטרימינג דרך שופינג, מגיימינג ועד דייטינג – יוזרים ברחבי העולם הוציאו לא פחות מ-170 מיליארד דולר על האפליקציות שלהם בשנה
לחברת סלוסייט דרושה מזכירה / מנהלת משרד למשרה חלקית (9:00 עד 14:00) החברה ממוקמת ברמת החייל ועוסקת בקידום ושיווק אפליקציות
סלוסייט, חברה לקידום ולשיווק אפליקציות, מחפשת מנהל/ת לקוחות בכיר/ה עם ניסיון רב בתחום הדיגיטל.העבודה במשרה מלאה במשרדי החברה ברמת החייל,
עם 143 מיליארד הורדות, רכישות בסכום כולל של 111 מיליארד דולר וממוצע שימוש יומי של 4 שעות בנייד – זו
מיצירת תוכנית יעדים ברורה לשנה החדשה, דרך התייחסות מעמיקה לפידבק מהיוזרים ועד ניתוח מאמצי השיווק של המתחרים – הכנו לכם
מאת: רועי ורוצלבסקי יום שישי השחור נמצא ממש מעבר לפינה, אבל הקורונה טרפה את הקלפים ומחייבת הפעם היערכות מיוחדת. כך
מאת: רועי ורוצלבסקי גרסת iOS 14 עומדת לטרוף את הקלפים בכל הנוגע לעולם הפרסום הדיגיטלי. קצת על השינויים הצפויים לקרות,
את המונח SEO כבר כולם מכירים, אבל בשנים האחרונות, חברות מפתחי אפליקציות וכן חברות הפרסום המקדמות אפליקציות משקיעות את המאמץ
מאת: רועי ורוצלבסקי קשה להאמין שעבר כבר עשור ואיתו שינויים מהפכניים במיוחד בעולם הטכנולוגי, בו עד לפני 9 שנים
אם בשנים האחרונות השיח סביב עולם האפליקציות היה כיצד לגייס הורדות טובות ואיכותיות, השנה חל שינוי רציני והלקוחות הבינו שלא
קידום אפליקציות מורכב משתי פעולות מרכזיות גיוס משתמשים חדשים והחזרתם לאפליקציה באופן תדיר. אם בעבר ההתמקדות העיקרית הייתה סביב החלק
יש אפשרות טובה שאתם קוראים את הכתבה הזו בטלפון שלכם, כך שלא תופתעו לגלות שנתונים מצביעים על כך שרובנו מבלים
כל הזכויות שמורות לCellosite © הצהרת נגישות