כאשר משתמש הקצה נקשר לאפליקציה, היא הופכת להיות חלק מרכזי בחייו, נמצאת איתו בכל מקום ולמעשה כמעט כל יום צצה לו מול העיניים על המכשיר הסלולרי שלו, אך האם זה מספיק? מה עושים בכלל כדי להגיע לשם? איך גורמים לו לחזור שוב ושוב? אחרי מחקרים רבים והוכחות מדהימות בשטח, גילנו את הקסם ומכאן נולד הסלוגן שלנו:
Cellosite – Mobile marketing Magic!
אז מה סוד הקסם? בשתי מילים – Aquistion&Retanion. נשמע מפוצץ? במילים פשוטות – שילוב של גיוס הורדות מתאימות\פנייה לקהל יעד רלוונטי אל מול עבודה נכונה מול אותם לקוחות. הדגש הוא על עבודה פרסונלית וישירה מולם על מנת לחזור להשתמש שוב ושוב.
בשנים האחרונות ליוינו עשרות בעלי אפליקציות מהארץ ומחו"ל החל מבניית תוכנית אסטרטגיה, דרך גיוס הורדות מאסיבי, החזרת משתמשים לאפליקציה והגדלת נתח לקוח.
אז איזה סוגי אפליקציות כבר קידמנו? למעשה כמעט מכל התחומים – חדשות, ספורט, כלכלה, תיירות, הכרויות, אלבומי תמונות, מלונאות, תקשורת, לימודים, משחקים, רשתות חברתיות ועוד רבות וטובות. נשמח לעשות את הקסם הזה גם איתכם. מבטיחים שיהיה מעניין. אנחנו כאן. תמיד!