פרסום אפליקציה בפייסבוק – המפתח לקידום אפקטיבי
בעידן הדיגיטלי המתפתח, אפליקציות מובייל הפכו לכלי מרכזי עבור עסקים רבים. השימוש הנרחב בסמארטפונים והזמן הממושך שמשתמשים מקדישים לאפליקציות, יוצרים
דף הבית » בלוג
בעידן הדיגיטלי המתפתח, אפליקציות מובייל הפכו לכלי מרכזי עבור עסקים רבים. השימוש הנרחב בסמארטפונים והזמן הממושך שמשתמשים מקדישים לאפליקציות, יוצרים
בעולם הדיגיטלי המתפתח של היום, פיתוח אפליקציה מעולה הוא רק הצעד הראשוני להצלחה. ללא אסטרטגיית שיווק יעילה, גם האפליקציה הטובה
בעולם האפליקציות התחרותי של ימינו, יצירת אפליקציה מדהימה היא רק חצי מהמתכון להצלחה. החצי השני והמכריע לא פחות הוא להבטיח
מאת אודי ברקאי, מנכ"ל סלוסייט לפני חמש שנים, כששוחחתי עם אחד היזמים המובילים בישראל על קידום אפליקציות, הסברתי לו בפשטות:
בעידן הדיגיטלי הנוכחי, אפליקציות הפכו למרכיב מרכזי בחיי היומיום, וכן לפלטפורמה עסקית בעלת פוטנציאל רב. בהתאם, מפתחים ויזמים רבים מוצאים
בזירת האפליקציות התחרותית של היום, לא מספיק רק למשוך משתמשים חדשים – צריך גם להצליח להפוך אותם ללקוחות פעילים. כאן
מותגים רבים, בעיקר כאלו שמדורגים באופן אורגני בחנויות אפל במקום הראשון, לא מאמינים ששווה להם להשקיע במודעות חיפוש אפל (Apple
מסטרימינג דרך שופינג, מגיימינג ועד דייטינג – יוזרים ברחבי העולם הוציאו לא פחות מ-170 מיליארד דולר על האפליקציות שלהם בשנה
עם 143 מיליארד הורדות, רכישות בסכום כולל של 111 מיליארד דולר וממוצע שימוש יומי של 4 שעות בנייד – זו
כל בעל אפליקציה יודע שהשקת אפליקציה אינה רק שאלה של בחירת הטכנולוגיות, המתודולוגיות והתכונות הטובות ביותר לפיתוח אפליקציות. הצלחת אפליקציה
מאת: רועי ורוצלבסקי יום שישי השחור נמצא ממש מעבר לפינה, אבל הקורונה טרפה את הקלפים ומחייבת הפעם היערכות מיוחדת. כך
מאת: רועי ורוצלבסקי גרסת iOS 14 עומדת לטרוף את הקלפים בכל הנוגע לעולם הפרסום הדיגיטלי. קצת על השינויים הצפויים לקרות,
את המונח SEO כבר כולם מכירים, אבל בשנים האחרונות, חברות מפתחי אפליקציות וכן חברות הפרסום המקדמות אפליקציות משקיעות את המאמץ
מאת: רועי ורוצלבסקי קשה להאמין שעבר כבר עשור ואיתו שינויים מהפכניים במיוחד בעולם הטכנולוגי, בו עד לפני 9 שנים
אם בשנים האחרונות השיח סביב עולם האפליקציות היה כיצד לגייס הורדות טובות ואיכותיות, השנה חל שינוי רציני והלקוחות הבינו שלא
קידום אפליקציות מורכב משתי פעולות מרכזיות גיוס משתמשים חדשים והחזרתם לאפליקציה באופן תדיר. אם בעבר ההתמקדות העיקרית הייתה סביב החלק
יש אפשרות טובה שאתם קוראים את הכתבה הזו בטלפון שלכם, כך שלא תופתעו לגלות שנתונים מצביעים על כך שרובנו מבלים
כל הזכויות שמורות לCellosite © הצהרת נגישות