החזרת משתמשים לאפליקציה – Retention

אם בשנים האחרונות השיח סביב עולם האפליקציות היה כיצד לגייס הורדות טובות ואיכותיות, השנה חל שינוי רציני והלקוחות הבינו שלא מספיק רק לגייס הורדות חדשות אלא גם להפוך את אותם מורידים ללקוחות פעילים וחוזרים…

הטכנולגיות של היום, יחד עם תוכנית עבודה נכונה, יכולות להאריך את חיי האפליקציה לתקופות ארוכות יותר ולא סתם להימצא רק על המכשיר של הלקוח במקרה הטוב ולהימחק אחרי יומיים במקרה הפחות טוב.

אז כיצד עושים זאת? כאמור, נדרשת תוכנית retention  חכמה. פעולות כגון  – push notification, e-mail marketing, in app campaign ועוד… יחזירו את הגולשים שלכם לאפליקציה ואף למיקום רלוונטים שאליהם רציתם שיגיע.

בוא ניקח לדוגמא אפליקציית תיירות. אתם מזהים גולש שכבר הוריד את האפליקציה, חיפש טיול רומנטי ואף כבר מצא יעד מעניין. אך כאן נטש ולא ביצע הזמנה.. פה נכנסת לתמונה פעולת העברת מסרים ספציפים לאותו לקוח בכדי לעזור לו למצוא את רצונו. יום למחרת הוא כבר יוכל לקבל מאיתנו קופון הנחה, הטבה מסויימת או כל אמצעי להנעה פעולה וכך נחזיר אותו בדיוק למקום שהפסיק אך עם סיבה טובה יותר הפעם לסיים את התהליך…

עבדתם קשה מאוד בכדי לגייס קהל לקוחות, עכשיו נותר רק לשמור עליו

שיתוף מאמר

נגישות